Çağrı Merkezi Hizmetleri Programının Temel Amacı;
Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, zamanı ve iş gücünü yönetme, bir işletmeyi sevk ve idare etme vasıflarına sahip beceri ve vizyon sahibi nitelikli ara eleman ve yönetici adayları yetiştirmektir.
Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, özel sektörün yanı sıra kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.Çağrı Merkezi Hizmetleri Programında dersler 40 kişilik kapasiteye ve projeksiyona sahip sınıflarda yürütülmekte olup 40 öğrenci kapasiteli bilgisayar laboratuvarı bulnmaktadır.
Lisans Programlarına Dikey Geçiş ve Meslekte İlerleme Durumu: