04 Haziran 2024 Salı
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programında eğitim alan öğrencilere derslerde öğrendikleri teorik bilginin sektörde nasıl uygulandığını gözlemleyebilmeleri amacıyla teknik gezi düzenledi.
31 Mayıs tarihinde düzenlenen teknik gezi kapsamında 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut Günçiçek, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu Bayarslan, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur Boğukoğlu ve Operasyon Süpervizörü Tolga Yoldaş tarafından bilgilendirmeler yapıldı. Daha sonra öğrencilere farklı hizmet üreten firmalara ait çağrı merkezi lokasyonları gezdirildi. Son olarak soru-cevap etkinliği düzenlendi.
Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet Leloğlu, “kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine olan farkındalığı artarken buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaçta artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak için teknik geziler düzenlemekteyiz” dedi.