Çağrı Merkezi Hizmetleri Programımız Eğitim Semineri için bu sefer Yapı Kredi Bankasını ilçemize getirdi.

26 Nisan 2019 Cuma

Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı  Merkezi  Hizmetleri  Programı tarafından düzenlenen, Yapı Kredi Bankası İş Hayatına Hazırlık başlıklı seminer Müşteri  İletişim  Merkezi  Hizmet  ve  Şikayet Yönetimi  Direktörü,Yasemin  KOÇ ile Müşteri  İletişim  Merkezi  Samsun  Lokasyon  Müdürü, Mehmet YENİ ve Müşteri İletişim Merkezi Samsun Lokasyon Yöneticisi, Emel GÜVENER’in katılımlarıyla 26.04.2019 Cuma günü gerçekleştirildi.
Dereli Belediyesi Konferans Salonunda düzenlenen etkinlik çağrı merkezi dünyası, şartları, kültürü, iş olanakları ve özgeçmiş hazırlama konularında öğrencilerimize bilgiler verilerek, soru-cevap kısmıyla devam etti.
Yüksekokulumuz akademik ve idari personeli ile öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik Dereli Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hasan Hüseyin AKSU’nun konuşmacılara teşekkür belgelerini takdim etmesiyle sona erdi.