26 Nisan 2019 Cuma
Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı tarafından düzenlenen, Yapı Kredi Bankası İş Hayatına Hazırlık başlıklı seminer Müşteri İletişim Merkezi Hizmet ve Şikayet Yönetimi Direktörü,Yasemin KOÇ ile Müşteri İletişim Merkezi Samsun Lokasyon Müdürü, Mehmet YENİ ve Müşteri İletişim Merkezi Samsun Lokasyon Yöneticisi, Emel GÜVENER’in katılımlarıyla 26.04.2019 Cuma günü gerçekleştirildi.
Dereli Belediyesi Konferans Salonunda düzenlenen etkinlik çağrı merkezi dünyası, şartları, kültürü, iş olanakları ve özgeçmiş hazırlama konularında öğrencilerimize bilgiler verilerek, soru-cevap kısmıyla devam etti.
Yüksekokulumuz akademik ve idari personeli ile öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlik Dereli Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hasan Hüseyin AKSU’nun konuşmacılara teşekkür belgelerini takdim etmesiyle sona erdi.