Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programının Temel Amacı;

Türkiye’de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, zamanı ve iş gücünü yönetme, bir işletmeyi sevk ve idare etme vasıflarına sahip beceri ve vizyon sahibi nitelikli ara eleman ve yönetici adayları yetiştirmektir.
Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, özel sektörün yanı sıra kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler.Çağrı Merkezi Hizmetleri Programında dersler 40 kişilik kapasiteye ve projeksiyona sahip sınıflarda yürütülmekte olup 40 öğrenci kapasiteli bilgisayar laboratuvarı bulnmaktadır.


Lisans Programlarına Dikey Geçiş ve Meslekte İlerleme Durumu:

Bu bölümü başarı ile bitirenler ÖSYM tarafından yapılan Dikey Geçiş Sınavında (DGS) başarılı oldukları takdirde;
  • Medya ve İletişim,
  • Medya İletişim Sistemleri,
  • Reklamcılık ve Halkla İlişkiler,
  • Yeni Medya,
  • Yönetim Bilişim Sistemleri,   
  • Halkla İlişkiler,   
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık,  
  • Halkla İlişkiler ve Tanıtım,   
  • İletişim,
  • İletişim Sanatları, 
  • İletişim Bilimleri,  
  • İnsan Kaynakları Yönetimi, 
  • İşletme,  
  • İşletme Yönetimi,
  • Lojistik Yönetimi lisans bölümlerine dikey geçiş yapabilirler.
Çağrı Hizmetleri Programı Program Bigi Formu

Çağrı Hizmetleri Programı (3+1) Kısa Ders İçerikleri

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı (3+1) Öğretim Planı

ÇMH Ders İçerik             (Eski Sisteme Tabii Öğrenciler için)

ÇMH Öğretim Planı    (Eski Sisteme Tabii Öğrenciler için)